“En dat is gelukt”, volgens projectleider Anke van Vliet van SamenZwolle. “Bezoekers van deze avond waren erg enthousiast na de lezing van Nico, het is een herkenbaar verhaal welke zowel toe te passen is in het sociale & commerciële werkveld als in het dagelijkse leven”.
“Change made easy”, “Zoveel moois om mee aan de slag te gaan, topavond” en “Mooie praktische tools om direct mee aan de slag te gaan” zijn slechts enkele reacties die volgden op de lezing van Nico de Jong. In een uur tijd nam hij de aanwezigen mee in de wereld van gedrags- en organisatieverandering. Hij bood de bezoekers maar liefst 27 ingrediënten om nú met verandering te starten. Na de lezing werd er nog veelvuldig van gedachten gewisseld door bezoekers, organisatoren en spreker tijdens de netwerkbijeenkomst.
Nico: “Enthousiasme en een betonplaat zijn twee ingrediënten die enorm belangrijk zijn voor het laten slagen van een verandering. Waarom dat zo is? Dat laat ik de lezers graag zelf ontdekken door hen uit te nodigen de video binnenkort terug te kijken via mijn website. Daarnaast is de presentatie van deze avond openbaar beschikbaar en op te vragen via [email protected].”
Het event werd gratis en belangeloos aangeboden, mede door de inzet van partners, waaronder Poppodium Hedon, de narrowcastingsoftware van www.butler.tv, Frion, SamenZwolle, ZwolleDoet! en Onwijs Marketing.
Tijdens het event zijn professionele video-opnames gemaakt, die binnenkort worden gedeeld via deze website en www.zwolledoet.nl.
Binnenkort de link toegestuurd krijgen? Laat dan via onderstaand formulier een reactie achter.