Met hagel schieten heeft geen zin. Kijken naar gedrag van je klanten en toekomstige klanten is effectiever!

Marketing podcast deel 2: "Analyseer het gedrag van je klanten en toekomstig klanten"

Deel 2 van de podcast waarin ik door innovatie-expert Dharminder Biharie geïnterviewd werd over innovatie. In dit deel hebben we het over het analyseren van het gedrag van je klanten en toekomstig klanten.

Innovatie-expert Dharminder Biharie van Bizzmodell: “Marketing is het beïnvloeden van gedrag. Met hagel schieten heeft geen zin. Kijken naar gedrag van je klanten en toekomstige klanten is effectiever. Dus eerst observeren en daarna de juiste content maken. Hoe? Neem als voorbeeld stad Amersfoort. De bewoners mochten en konden zelf content maken via onze kanalen.”

Kun je wel wat hulp gebruiken?

Ik help je graag om van jouw verandering een succes te maken. In mij heb je meteen die ene medestander gevonden. Met ons enthousiasme krijgen we ze allemaal mee, wedden?

Via het formulier kun je contact met me opnemen, maar je mag me natuurlijk ook even linken via LinkedIn 🙂

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie