Ik bied je antwoord op de vraag: wat wil je bereiken? Bij wie? En wanneer?
a. Analyseren van beschikbare documentatie en statistieken
b. Zoekwoordenonderzoek
a. Inzichtelijk maken van huidige situatie en gewenste situatie
b. Overzichtelijk documenteren en presenteren van bevindingen
In samenwerking met de klant en projectbetrokkenen antwoorden formuleren op hoe we de situatie gaan bereiken en welke middelen we daarvoor inzetten
Vanuit fase 2, 3 en 4 schrijf ik een pragmatische strategie en licht ik toe wat de uitgangspunten zijn voor een succesvolle implementatie
a. Op een pragmatische manier de online marketing strategie invoeren
b. Trainingen en on the job coaching
c. Testen, testen en nog eens testen
d. Learnings toepassen op gevorderde implementatie van de strategie
e. Projectbetrokkenen tools aanreiken om zélf online marketing te bedrijven
Kennis en ervaring overdragen aan klant en projectbetrokkenen zodat zij zelfstandig verder kunnen met de implementatie van de online marketing strategie