'Where there is unity, there is always victory'

Unity, Unity en nog eens Unity!

Waarom is samenwerken met je klanten, fans en relaties zo belangrijk? En hoe zorg je ervoor dat je dit zevende psychologische principe van dr. Robert Cialdini op een praktische manier inzet?

Zo heb ik Unity toegepast bij Citymarketing Amersfoort

Wij, samen, co-creatie, teamgevoel! Een paar steekwoorden die in het kort reflecteren wat het psychologisch principe van Unity inhoudt. Ben een enorme fan van dit principe omdat het heel dicht bij mij als persoon staat. Ik hou ervan om resultaten mét klanten, relaties en teamleden te behalen. Dit principe zie ik ook sterk terug in mijn dagelijkse leven. Doe bijvoorbeeld al jaren aan teamsporten zoals volleybal, voetbal en futsal.

Ook in mijn werk vind ik het enorm belangrijk om samen te werken. ‘Alleen ga je sneller, samen kom je verder’ is een veelgehoorde uitspraak. Ook in mijn werk als marketingstrateeg bij Citymarketing Amersfoort heb ik dit principe toegepast. Niet alleen omdat het goed bij mij past, maar ook omdat het heel goed bij de trots van de Amersfoorters past.

Dat is dan ook meteen mijn advies aan jou. Laat de principes van Robert Cialdini voor je werken, maar zorg ervoor dat ze op een natuurlijk en oprechte manier aansluiten bij je doelgroep. Daarmee behaal je de beste resultaten!

Over de inzet van dit psychologische principe, ben ik onlangs geïnterviewd door Jorik Heins van ForResult en ONMA-TV. De video duurt bijna 15 minuten, dus ga er even rustig voor zitten 🙂 En heb je na de video nog vragen, stuur me dan gerust een berichtje, bijvoorbeeld via mijn profiel op LinkedIn.

Welke psychologische principes vind jij handig?

Kennis met elkaar delen, leuk en goed idee! Ik ben benieuwd hoe jij de psychologische principes van Cialdini gebruikt. Laat je het me weten zodat we kennis met elkaar kunnen uitwisselen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie