De meeste ondernemers vallen te snel in de middelen-valkuil

Marketing podcast: "Pel je vraag af tot je bij de kern komt"

Onlangs werd ik door innovatie-expert Dharminder Biharie geïnterviewd in zijn podcast serie over innovatie. Deze keer spraken we over marketinginnovatie en het afpellen van je vraagstuk tot je bij de kern komt.

Innovatie-expert Dharminder Biharie van Bizzmodell: “Marketing is bij Nico een soort ui. Hij gaat net zo lang pellen zodat hij bij de kern komt. Waar het namelijk om gaat: de boodschap. Eerlijk en authentiek vertellen is vaak het meest effectief. En welk kanaal gebruik je dan? Dat is van latere zorg. De meeste ondernemers vallen te snel in de middelen-valkuil. Veel tools en content, zonder effectief te zijn. Nico is geen voorstander van meteen om alle middelen in te zetten, maar juist te kijken wat je als bedrijf wilt bereiken.”

Kun je wel wat hulp gebruiken?

Ik help je graag om van jouw verandering een succes te maken. In mij heb je meteen die ene medestander gevonden. Met ons enthousiasme krijgen we ze allemaal mee, wedden?

Via het formulier kun je contact met me opnemen, maar je mag me natuurlijk ook even linken via LinkedIn 🙂

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie